maandag 27 april 2020

Naar de les!

O wat was het leuk om jullie net allemaal te zien op Bingel!

Hier volgt een overzichtje van wie wanneer wie naar de les kan komen:

dinsdag, 28 april
  • om 11 uur: Tasnim, Anissa, Romayssae
  • om 11:30:  Ayoub, Faissal, Amine


woensdag, 29 april
  • om 11 uur: Mirjana, Maryam, Hiba
  • om 11:30:  Toos, Delia


donderdag, 30 april
  • om 11 uur: Carlos, Ayman, Bilal
  • om 11:30:  Sien, Elyana, Nisrine


Ik nam een paar screenshots vandaag.  Kijk hoe grappig!



6 opmerkingen:

  1. Wauw snel gedaan juf Iris!
    Ik vind het een leuke verdeling hopelijk vinden jullie het goed 👍.
    Veel plezier nog!
    Daaag sien ❤️🥰😘😍😋🥳😝🤩🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Het was heel leuk om jullie te zien!
    groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo was leuk om jullie te zien en te horen maar spijtig hebben jullie mij niet gezien ik hoop woensdag gaat lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Hiba, Misschien lukt het woensdag beter. Ik hoop het. Ik denk dat je microfoon en camera niet aan stonden.

    BeantwoordenVerwijderen