woensdag 6 mei 2020

Geheime missie voor mama

Dag vierdeklassers,

Zoals je in werkbundel kan lezen op p. 2 krijg je deze week een extra taak.  Eigenlijk is het meer een geheime missie.
Deze zondag is het moederdag.  Dat mogen we niet zomaar laten voorbij gaan.

Maar omdat we nu geen cadeautje kunnen knutselen in de klas moeten we dat anders oplossen.

In dit filmpje, gemaakt door een vriendin van mij die ook juf is, kan je zien hoe je thuis toch voor een verrassing voor je mama kan zorgen.

Kan je dit geheim houden voor haar?


Veel succes!

7 opmerkingen:

  1. Ik ga het zeker geheim houden.
    Het ziet er super leuk uit.
    Sien❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg juf ,
    In het filmpje van het plan van de dag ,
    Heb je echt die hele taart gegeten šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤”
    Liefs, Toos







    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat denk je zelf, Toos? Hoe goed ken je me? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is dat nu een ja of een nee?
      šŸ¤£

      Verwijderen
    2. Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag.

      Verwijderen
    3. Ik weet het hoor Toos!
      Groetjes
      Sien❤️

      Verwijderen