dinsdag 17 maart 2020

Welkom in onze digitale klas!

Dag lieve kinderen!

Wat ben ik blij dat jullie de weg naar mijn oude klasblog hebben gevonden.  Hopelijk zijn jullie nog gezond en wel!

De schoolwebsite werkt plots niet meer, dus ik kan ook niets meer posten op de klasblog. Maar toen dacht ik aan mijn oude klasblog.  Op deze manier kan ik jullie een beetje aan de waggel houden, zoals alleen juffen dat kunnen. ;-)

Je kan me terugschrijven als je wilt. Dat doe je zo:

1. Klik hieronder op 'een reactie posten'.
2. Schrijf je boodschap.
3. Vink het vakje aan Reageren als 'anoniem'.
4. Klik op 'publiceren'.

Let op: Je zal je reactie niet meteen zien verschijnen.  Er wordt een mailtje naar mij gestuurd.  Ik kies dan of jouw reactie op de blog verschijnt of niet.  Dus... alleen lieve berichtjes!

Hopelijk tot snel!

juliris





1 opmerking:

  1. Hallo juffrouw!
    Ik ben blij dat ik terug met jou kan spreken!
    Ik ben nog gezond en zo.
    Ik heb al heel hard gewerkt. Mijn bundel is klaar.
    Dag juf!
    Groetjes van Toos x

    BeantwoordenVerwijderen