donderdag 5 april 2012

Alles met de bal

Hier lees je enkele verslagen over onze sportieve uitstap:

Alles met de bal is een activiteit van SVS (Stichting Vlaamse Schoolsport) dat plaatsvindt in De Nekker (Mechelen).  Het is voor kinderen van het vierde leerjaar.  De zaal werd in drie vakken verdeeld.  Dat gebeurde door drie doeken.  Er waren deze sporten: korfbal, voetbal, basket, hockey, de grote bal en tchoukbal.  Tchoukbal is een balsport vaar gescoord kan worden door de bal tegen een schuine trampoline te gooien.  Als iemand van jouw team hem kan pakken, heb je een punt.  Er waren ook een paar "onechte" sporten.  Ik vond het leuk.
Victor
Vandaag, 20 maart 2012 gingen we naar de Nekker om te sporten.  We hebben veel sporten beoefend.  Het leujste was met de bal proberen te mikken in een cirkel.  Slalom en vrij trappen hebben we ook gedaan.  Als we dorst hadden mochten we iets drinken.  Om 15 uur zijn we terug naar school gegaan.  Het was heel leuk en ik hoop dat we volgend jaar terug gaan sporten.
Ayoub

We waren naar De Nekker geweest.  Het was vandaag om 12:15  We waren in twee verdeeld.  De ene groep gaat ùet de juf en de andere met de meester.  Er waren zes activiteiten.  De tweede groep moest bij 5 beginnen en de andere groep moest bij 6 beginnen.  Het was superleuk.  Ik hoop dat we nog eens gaan.
Nassim
 

... Het leukste vond ik de reuzenbal.  We konden Sheila niet raken met de bal.  Wat was ze snel!
Ik vond het GEWELDIG!
Hajar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten