vrijdag 9 april 2010

Een dag in onze klas

Als jullie zouden denken dat het elke dag feest lijkt in onze klas, dan moet ik jullie teleurstellen.  Meestal wordt er hard gewerkt en dan heb ik geen tijd om fotograafje te spelen.  Wanneer we leerstof al spelend inoefenen tijdens het hoekenwerk kan dat dan weer wel!  We haalden de laptops van onder het stof om de leerstof van verkeer nog eens te herhalen voor we ons aan een toets waagden.

Onze stagejuffen zaten wat krap bij tijd zodat we de knutselles zonder hen afwerkten.  De collages van gouacheknipsels naar het voorbeeld van Henri Matisse zijn nog steeds te bewonderen in de gang van onze klas.

2 opmerkingen:

  1. Dag leerlingen van de vierde klas,

    Ik vind het zeer leuk om te zien dat jullie nog verder gewerkt hebben aan jullie schilderij.Spijtig dat we ze tijdens de les niet konden afwerken.
    Het zijn zeer mooie kunstwerken geworden! Jullie hebben allemaal jullie uiterste best gedaan, proficiat! Ik wil jullie ook nog eens bedanken voor de mooie tekeningen die juf Ellen & ik gekregen hebben. Ze hebben een mooi plaatsje gekregen.

    Groetjes,

    Stagejuf Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was heel leuk juf xxxxxx ahlam

    BeantwoordenVerwijderen